Kranjska koča na Ledinah - Koroška Rinka - dom na OkrešljuJenny P.: torek, 24. junij 2008, ob 9.41 uri; ogledov: 0 Pozdravljeni
Rada bi naredila krožno turo:
- Kranjska koča na Ledinah (1700m)
- Križ - Koroška Rinka (2433m)
- Frischaufov dom na Okrešlju (1396m)
V kateri smeri naj grem in koliko časa (približno) traja takšna tura?
Je pot kje zelo zahtevna oz. nevarna?
Hvala za odgovore in predloge.
Lep dan
J. |
Odgovori | | |
|
Jenny P.: torek, 24. junij 2008, ob 9.41 uri Pozdravljeni
Rada bi naredila krožno turo:
- Kranjska koča na Ledinah (1700m)
- Križ - Koroška Rinka (2433m)
- Frischaufov dom na Okrešlju (1396m)
V kateri smeri naj grem in koliko časa (približno) traja takšna tura?
Je pot kje zelo zahtevna oz. nevarna?
Hvala za odgovore in predloge.
Lep dan
J. |
|
marfi: torek, 24. junij 2008, ob 11.10 uri Jaz bi šel iz Ravenske Kočne po Slovenski do Ledin (2h15), nato na Križ (3h), skozi Turski žleb do Okrešlja (3h) ter preko Savinjskega in Jezerskega sedla nazaj na Ledine (4h) in po lovski poti dol (2h).
Najzahtevnejši odseki so del Slovenske poti, zgornji del vzpona na Križ in spust skozi Turski žleb.
Ker je tura predolga za en dan, bi prespal na Okrešlju ter nato drugi dan pot do avta podaljšal s skokom na Mrzlo goro ter/ali z "ovinkom" preko Bab in Jenkove planine. Prvi dan bi verjetno dopolnil s skokom na ostale Rinke in Tursko goro, če pa snežne razmere ne bi dovoljevale, bi se na Okrešelj spustil po plezalni poti skozi Mrzli dol. Seveda odvisno od počutja, vremena, snežnih razmer in ostalih dejavnikov, ki vplivajo na izbiro konkretne poti.
Predlagam ti ogled kake [url=http://www.pzs.si/zalozba/zemljevid.php?kat=6&literatura_id=141]karte[/url] in njene zadnje strani, oz. podatkov o kočah z dostopi, prehodi in vzponi, ki jih najdeš [url=http://www.pzs.si/koce/index.php]tukaj[/url]. |
|
Jenny P.: torek, 24. junij 2008, ob 11.26 uri Ja saj imava plan za 2 dni - od petka popoldan + sobota.
Ali je za opisano turo nujno potreben varovalni pas ali se da brez večjih problemov tudi brez? |
|
marfi: torek, 24. junij 2008, ob 11.34 uri Po čisto vsaki plezalni poti se da brez večjih problemov iti brez pasu, saj pas ni namenjen za premagovanje ovir, ampak zavedati se je treba, da pri tem ne smeš pasti, za kar pa je lahko več vzrokov - od trenutne slabosti, iztrganega klina, padca kamna na roko/glavo/kamorkoli, odkrušenega oprimka, zdrsa ... |
|
panda: torek, 24. junij 2008, ob 14.46 uri Skozi T. žleb je potrebna uporaba derez in cepina (od zgoraj do prvih zajl in skob je ledeno), če nočeš oddričati do Okrešlja. Priporočam spust po plezalni v Mrzli dol, čeprav je zgoraj še sneg, je vseeno bolje kot T. žleb. :lol: To je zgolj moje mnenje in ga ne vsiljujem. :? |
|
panda: torek, 24. junij 2008, ob 14.53 uri Jenny: Èe imaš varovalni komplet, ga vzami s seboj, saj ti bo koristil tudi skozi Mrzli dol (prav tako za vzpon na Rinke). Èez Turski žleb so za moje pojme jeklenice skoraj prenizko za varovalni komplet in je uporaba pasu otežena. Tako kot je dejal Marfi, pas ni za premagovanje težav ampak zaradi varnosti tako objektivnih kot subjektivnih okoliščin. :lol: |
|
ivang: nedelja, 29. junij 2008, ob 21.57 uri Ravno danes sem prehodil večji del poti opisane v tem postu. Od slapa Rinke na Okrešel, Savinjsko in Jezersko sedlo, preko Križa na Rinko in nato skozi Turski žleb nazaj na OKrešelj. Takoj nad Jezerskim sedlom proti Rinkam je treba prečiti kar velik jezik snežišča, ki pa je dobro strnjen, tako da se ne ugreza, je pa nevarnost zdrsa. Drugje snega ni več.
Opozoril bi na Turski žleb, kjer je ponekod sneg še do jeklenic. V predelu, kjer poteka jeklenica po navpični steni je na enem mestu strgana jeklenica, spuljen en klin in nevarno zvit opornik za nogo. Potrebna velika previdnost. |
|