8. 2. 2014 / Pohod

Vrsta dogodkaPohod
ObmočjeKaravanke
Kdaj8. 2. 2014 ob 7.30
Traja do8. 2. 2014 (1 dni)
Zborno mestoDramlje
DruštvoPlaninsko društvo Dramlje
OrganizatorPLANINSKO DRUŠTVO DRAMLJE
Vodnik / kontaktVlentin Golež
Informacijewww.pddramlje.si
Težavnostlahka zimska tura
PotOznačena pot
Primernostza vse pohodnike z primerno kondicijoPrimerno za družine
Višinska razlika+700, -700m
Trajanje/dolžina5-7 ur, 20 km
Način prevozalasten prevoz, organiziran prevoz
Oprema / dokumentizimska pohodniška oprema
VABILO VSE PLANINCE IN DRUGE LJUBITELJE NAŠEGA TRADICIONALNEGA ŽE 33. POHODA po DPP Dramlje - Straža - Slemene - Špitalič - Grušce – Uršula -Dramlje Vabimo, da se nam pridružite v SOBOTO, 8. FEBRUARJA 2014 ZBOR UDELEŽENCEV POHODA BO PRED GASILSKIM DOMOM DRAMLJE OD 7.30 DO 8.30 URE Planinsko društvo Dramlje organizira 32. pohod za krepitev zdravja in v spomin na pohod »legendarne XIV. divizije«, ki je 13. in 14. februarja leta 1944 osvobajala naše kraje. Dolžina celotne poti je okoli 20 km, od tega okoli 8,5 km po poti »Štirinajste«. Markirana pot nas vodi od GD Dramlje - 1. KT mimo rojstne hiše Miloša Zidanška v Straži na Gori – domačija Majger- Kožuh - 2. KT, čez Zgornje in Stare Slemene – domačija Kumšek - 3. KT (daljša pot levo, krajša desno) do Žičke kartuzije, po dolini sv. Janeza do cerkve v Špitaliču, kjer zavije desno v Grušce – domačija Jankar - 4. KT. V Žički kartuziji se lahko odločite za 2. varianto poti. Pri najstarejšem gostišču v Sloveniji-Gastuž, zavijete proti jugu - smer Dramlje (na drugem ovinku se levo odcepi bližnica za 4. KT), do vrha hriba. Pri hiši Stare Slemene št. 16, zavijete levo v hrib in uživate v lepem razgledu na Dramlje in celoten vzhodni del Celjske kotline. Pot po razvodnici med Savo in Dravo pelje do 4. KT v Grušcah. Pot nadaljuje preko Vodul na Uršulo do planinske postojanke - 5.KT, kjer je zaključek pohoda, vpis udeležencev ter podelitev značk in priznanj.

Dodano 5. 2. 2014: POHOD JE zaradi izrednih vremenskih razmer ODPOVEDAN!