nedelja, 17. julij 2011, ob 0. uri

Hudičev steber V-/IV+, 500 m

Ta vikedn sva bila Boštjan in Egon ponovno pod Vršičem. Tokrat sva se v soboto zvečer s ˝kamperjem˝namestila  pred kočo na gozdu. Ura naju je zbudila ob 4, predvsem v želji, da bi bila v smeri prva, in ne bi imela pred sabo navez, in posledično neljubih kanonad. Na dostopu po Hanzovi nama je delal družbo Boris z Otlice(midva sva se že bala, da kakšni kleni Gorenci ob 4 zjutraj tečejo na vstop:) V smer sva vstopila ob pol 7. Plezanje je potekalo tekoče, orientacija ni bila tako velik problem, kot lahko bereš v literaturi. Vseeno pa sva poskrbela za tri detajle, ki so presegali ocene najtežjih delov v pravi smeri. Prvi izvoz iz smeri se je zgodil v 2/3 smeri, ko skica navaja težavnost III stopnje do Glave. Midva sva sledila nekaj klinom in prišla pod previs v levem delu stebra, pod Glavo. Zgrešeno smer sva lahko opazila tudi po abzajl štantih. Previs sva vseeno poskusila in ga oba prosto splezala. Naprej je šlo po načrtih vse do črnih previsov v kaminu v zgornjem delu stebra. V levo sem se umaknil nekaj metrov prepozno in tako dobil ponovno začinjeno plezanje, ki pa se je vseeno izteklo v veliko votlino s preduhom. Odličen ambient, res orginalen izstop iz smeri, jamarski:) Na vrhu Hudičevega stebra sva z Egonom stala ob 14.45. Za res odlično smer sva tako potrebovala dobrih 8 ur. Zaradi megle, ki je že cel dan obdajala vrh Prisojnika, sva načrt, da se povzpneva še na vrh in sestopiva na Vršič opustila, ter se v 2 urah po Hanzovi poti vrnila h kamperju.