02: Mihelčičev dom na Govejku – Koča na Blegošu

To bo prvi del prečenja Škofjeloškega hribovja. Pot do Osolnika je pravšnji za ogrevanje. Potem nas čaka spust v Škofjo Loko in po stari vojaški cesti s stalnim rahlim vzponom do koče pod Blegošem.

IMG_0192 IMG_0206

Spustimo se po poti pod Mihelčičevim domom do kmetije Lužar pri kateri nas smerokaz usmeri na Osolnik. V začetku je pot nekoliko ožja, a se kmalu razširi. Prečka nas pripelje na makadamsko cesto po kateri se vzpnemo do turistične kmetije Rožnik. Od tu se spustimo po cesti do odcepa levo v gozd. Pot nas kmalu pripelje na makadamsko cesto po kateri nadaljujemo levo. Tu nas čaka samo še spust v Škofjo Loko v katero se pripeljemo prav v staro mestno jedro. Od tu se vzpnemo do gradu in mimo njega po cesti čez pašnike in po pešpoti skozi gozdič do ostrega ovinka stare vojaške ceste po kateri nadaljujemo navzgor vse do naše naslednje kontrolne točke v okrepčevalnici Malina v Suši. Tu lahko pustimo kolo in se peš vzpnemo še na Lubnik. Upravitelj okrepčevalnice omogoča tudi hrambo kolesa čez noč v kolikor bi se odločili za prenočevanje v koči na Lubniku. Lahko pa se v okrepčevalnici le okrepčamo in nadaljujemo naprej po cesti, ki se kmalu spremeni v makadam.

Total distance: 38.04 km

Znamenitosti ob poti

Prireditve na poti

9 comments on “02: Mihelčičev dom na Govejku – Koča na Blegošu

1. Okrepčevalnica Malina je s 5.7.2016 opremljena z žigom. Žig se nahaja v skrinjici pred vhodom v okrepčevalnico.

• Žiga v skrinjici pred vhodom v Okrepčevalnico Malina ni (16.7.2016), je samo vpisna knjiga. Oskrbnik okrepčevalnice je na dopustu.

• Pozdravljen.
        Skrinjica trenutno res še ni pritrjena na objekt, je pa okrepčevalnica stalno odprta in je žig dostopen v okrepčevalnici. Mogoče je bil v tvojem primeru zgolj slučaj, da ste se zgrešili.

2. GPX datoteka je napačna in sicer je od prve etape “01_Ljubljana-Mihelcicev dom na Govejku”